
Ali Şekerli tarafından hediye gönderilen, 45 derecede bal eriten kab.
Bu şekliyle geldi kabımız.Her işi ehline yaptırmak gibisi yok.Bir başkası bu işi ne kadar güzel yapabilirki.Dört dörtlük işçilik var be.Ali abi sağolasın,biraz yüzsüzlük etim ama::::)))

Geçen sene bu alet beyaz kovanda yayınlanmıştı.Daha sonra Ali abi kendi sitesinde yayınladı.Hepte kafamdaydı bir görsem yaparım falan diye.Ali abi resimleri yaynlamışya birden dedim bir yorum atayım,akşamada derim abi bundan banada bir tane yaparmısın diye::))
Isı kontrollü bal eritme kabı.
Yorumu attım dedimki bu aleti ben başka türlü edinmeyi düşünüyorum,yorum gitti.
Ali abide yorum atmış,benim niyetimden haberi yok ya.Diyorki doktoramı yaptıracan.::))
Bu esnadada doktorla telefonda görüşüyorum dedimki Ali abiden akşama bal eritme yapmasını isteyecem.Yorum attım dur yoruma bir bakayım dedi,başladı çok iyi ya diyor kıkır kıkır gülüyor.
Telefonda diyorum ki gülünecek ne var,Ali Şekerli de doktoramı yaptıracan diye yorum atmış ona gülüyom dedi::))
Peşindedende doktorum yorum atmıştı,iğne yapılacaksa yapalım ama bu herifin niyeti başka diye.O gün acayip gülmüştük.

Sağ olsun Ali Şekerli abim bal eritme kabını yapıp yolladılar.Kendisine ne kadar teşekür etsem azdır.Borcum ne kadar diye sorduğumda ise bakanıma bedava dedi.Bende ne yapayım,bir şeyler düşünüyorum.

Yanlız bir sorunum var.Kabın içindeki ızgara yok,çaresizlikten doktora söyledim dediki bana hiç yamanma.Biz başkaları gibi yapmayalım,gene doktor diyecek sağdan soldan resimlemişin diye,malzeme bu işte.
Bu gün bu seneki ramazan ayımızın 27. gecesi.Tüm islam aleminin kadir gecesini kutluyorum.Çok bonus yapmak isteyenler bu gece önemli::))Tabiki bu geceyi eda edebilirsek.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010http://www.aribakani.com/