balık avı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
balık avı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10.09.2008

7 PAZAR 2008,BALIK AVI

Pazar günü çoktan beri gitmedigimiz balık avına gidildi.Yukarda sahile göz atıyoruz 2-3 ışık gözüküyordu.Dedik bizden başka kimse yok.Arabayı bırakacagımız yere geldik ki of anam of.Yaklaşık 30 cıvarında araba parketmiş.Sahile yaklaştıkça yav olta atacak yer bulacakmıyız demeye başladık her taraf dolmuş.Bu millet delimi ne bu saatte ne işiniz var dimi.Ögleye kadar uğraştık kova doldu ama komşularada tutalım diyorduk olmadı::))
Eli cebindekide tanıdık ama bizimle gelen ekipten degil.Herkes boş gitti diyebilirim.Denizde yunus balıkları cirit atıyordu balıgı sürekli kovalıyor.Birini izledim yav olta az sallanıyor hemen koşuyor.Dedim yav bu ne yapıyor.Megersem cuma günü tek oltayla 34 tane ispari balığı tutmuş.Alışık ya en ufak sallanmaya koşuyor,bu sefer iki kamış getirmişti siftahsızdı biz ayrılırken.
Oktay Ertan, tam av hastası,bu kış gene kısmetse gideriz.Eskişehirin Mihalıççık ilçesinden.Geçen sene iş yogunluğundan gidememiştim.Bu sene kışın bir hafta takılırız gibi.Taze taze şuna bakın.
Koca kova ağzına kadar balıkla doldu.Çok balık oldumu taşımasıda zor oluyor,arabayac kadar.Ama taşıdık atalımmı::))
Flaş haber::)).Bu gün çok güzel yağmur yağdı Gebze civarına.

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/