8.02.2022

ŞUBAT 2022 İLK KONTROL

 

Uzun bir aradan sonra yeniden sayfamdan paylaşıma devam edeceğim. Muhteşem abim yayın yapıyordu oda aramızdan ayrıldı ben bari bloga bir şeyler yazayım.

2022 Yılının ilk kontrolü kar yağışından sonra yaptım 20 civarında arı kaybım var.

Arılarım zaten kışa zayıf girmişti bu yıl sonbaharda polende olmadı ve kış arısı yapamadık. Bazı arılarım sadece ikiçıta arasında kışa girmişti bir çıta arı böl ve ana arı ver kışla, videolar aldım paylaşacağım.

Ormanlarda baharda açan beyaz püren açmaya başlamış, Gebze de buna deli yılgın diyorlar.
Uzun soğuklarda arı ölenlere cenaze merasimi yapamamış sadece kapı önüne koymuş.
Kontroller sırasında bazı arılara inver şurup verdim çıtaya dökerek.
Kuşumuz geldi, çulluğa benziyor :)

Oksalik asit buharı yapacağız...

Yaylaya gittim ve yolda kaldım traktör çağırım, dönüşte zincir ile çıktım...
Geçen yıl yaptığımız aşıların bazıları hayvanlar tarafından kopartılmış ama hala canlı göz var.
Yaylaya gittim ve yolda kaldım traktör çağırım, dönüşte zincirle çıktım...

Hiç yorum yok: