
Arılıkta yabani eriklere dalanlar oldu, buyurun yiyin bende geldiğimde sizin bahçeden yeme yüzüm olsun diye hiç bir kısıtlamaya gitmedim::))
Arılıkta işleri bitirip, yazlığa geçiyoruz.
Zaim abi saç kavurmayı yapmış, durun size birde bal çıkartayım.
Bahar balı, mis gibi kokuyordu, yıllardır bahar ballarımız hep çöp olmaya devam ediyor, bu zihniyet sürdüğü sürecede bahar balı sadece söylemde kalacak.
Zaim abiye her şeyi öğretmiyorum, balı aldı ama bal nasıl kesilir, havamızı attık tabiki::))
Baharda o kadar çok çiçek ve bitki var ki, hepsinden bu balda mevcut.
Götür Zaim abi.....
Görüntü süper bal reklamlarında çok rahat iş yapar::)
Bahar balı ve saç kavurma hazır, buyurun.
Kişi başı diyette olduğumuz için birer ekmek almıştım yetmedi.
Özlemişiz be, bir ara telefon ettim kalfaya bak kavurma yiyorum filan diyeceğim, ne yazık ki telefona bile bakamadı, bu yaştan sonra iş yerlerindeki denetlemedeydi.
Bu resimde bir tuhaflık var mı? bence var, etler nedense benden tarafta degil, birde doktor kontrolü filan yok:((
Bu arada hobi olarak yaptığımız işte kendimi kobay gibi hissetmeye başladım.
Sadri abi ana arı dölleme aletlerini yaptı, patentlerini aldı, yanlız ilk denek ben oluyorum::((
Şimdide yeni iğneler yapmış, dedi ki bunları bir dene, bir sorun varsa üzerinde çalışıp gidereyim.
Kraliçe dölleme aletinin, mikroskop ve karbon tüpü hariç her tarafı tamamen yerli oldu, buna iğnelerde dahil.
Yeni iğneleri denediğimiz analar ertesi gün baktığımda gayet sağlıklı idiler.
Bu arada Muğla'da yapılacak suni tohumlama çalışmaları, Sadri abinin yaptığı aletlerle yapılacakmış. Sadri abimde suni tohumlamayı yapacak ekip ile Muğla'da olacak.












