balkondaarıcılık etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
balkondaarıcılık etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25.11.2008

ZİYARETÇİLERİM VARDI

Geçtiğimiz pazar günü kurban işini hallettik arkadaşlarla.Şile'nin bir köyündeki çiftliğe gittik geri dönüşte telefon çaldı.Arayan İlhami abim,buyur abi dediki misafirimiz var.Bende geliyorum dedim.Akşam üzeri Mehmet Gündoğdu abmizle buluşup yemeye gittik.Yemekler yendi sohbete başladık,garson bir çay alırmısınız alalım gelen gidiyor biz hala oradayız.Abi adam bir çay daha demeden kalksak iyi olur yoksa bu bizi kovacak::))
Arıcıların sohbeti bitmiyorki.Sonra dışarda ne yapabiliriz diye Mehmet abiye sordum başka bir yere takılalımmı gibilerinden.Yok seni canlı canlı dinledimya bu bana yetti dedi.Abi zaten ölü ölü konuşamazdık ki::))
Dağıldık kendisine teşekürler ettim.İlhami abininde işleri varmış,kısmette bu kadarmış.
Geçenlerde Beykoz'dayım tabi cigercinin önünde takılmıyoruz.Ama işler ters gidiyordu,megersem biri çalışıyoruz diye millete hava basarken ruhen hep yanımızdaymış.Bende niye doymadım diyordum.Sebep karede.
Bu gün ise Beykoz'lu arıcı Saim abim belediyeye baskın yaptı.Çaylar falan derken yolcu yolunda gerek.Diyerekten vedalaştık,artık yoluda öğrendi her hafta gelirim dedi gel abi.Giderkende dediki doktorun ruhunu sızlatıp durma,bir an önce gelin Beykoz'a.Doktorda kuzu nasıl yenilir sunumu vardı,bende gözlemci olarak bir sunum yapsın::))
Karakovan şimdilik pencereden biraz aşağıda kaldı,bu açıdan bu kadar görüntü oluyor.Balkona çıkmadan mudahale edecek pozisyona getirmek için 80 cm lik bir eşek yapmam lazım.Kısmetse 2008 de biter inşallah kapaklara dönmez.
Balkona çıkıp bir bakayım dedim bu gün coştular,birde yogun mum üretimi oldugu dönemlerde yerlere mum levhacıklar düşüp telef olmakta.Bunu kovanlarınızda da görürsünüz minik pulcuklar olur mumdan.Tabiki dip tahtasında.
Sehpa olarak kullanacağım eşek hizmete girdiginde,karakovanın bir ayagı penceredeki mermere basacak.Eşegin temelini bir atsaydık,gerisi kolay olur biterdi.::))
Ben havalandırma yapan arıyı çekerken biri polenli geldi.
Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu , açıldı.
http://www.aribakani.com/forum/