Bu iki minare arasına yazılan yazılara mahya derlerdi eskiden.Şimdi çaga ayak uydurdular bakalım isim degişecekmi?::))NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/








