21.07.2008

HAYRET BİR BAL SÜZELİM DEDİK,HERKES BAL SÜZMEYE BENDEN ÖNCE BAŞLADI

Bu hafta en sevindirici olaylar ise karniyol anaarıların ilk kızlarının çıkışlarıydı.Hepside analarının aynısı,daha eşleşmemiş halleri bunların.Henüz erkekler var ve arı kuşllarıda yok.
Hepside harika duruyorlar.Bu resimdekiler Ali Osman Çalık abimizin anaarıları.Benimkiler bundan iki gün sonra çıktılar.Ayrıca Gebze'den gelirklen larva çanrtasında 29 ve 37 nolu kızlarımın yumurtalarıda geldi.19 ve 20 temmuzda aşılamalar devam ettim. Kendime ve başkalarınadada yarın artık larva kalmaz.Yarın yetişen yetişti yoksa larva kalmadı.Birde Şenol larva çantasını görünce çok sevinmiş.Demişki artık benim kızın yumurtaları kurtuldu::)))


Cuma gecesi saat birdeki arabayla Lüleburgaz'dan Pınarhisara geldik.Yattığımızda saat gecenin ikisiydi.Cumartesi sagım yapacazya,ilçe anlaşıp cumartesiyi bal sağma günü ilan etmişler desem inanın.Cumartesi teneke ayarlayamayınca,bal sağanları ziyaret ediyordum bir baktım biri üç kişiyle tırmalıyor,hemen onlara yardım ettik akşama kadar.Ertesi gün bizde tenekelere kavuştuk ve Vize'den gelen Şenolla üç kişi olduk ve bal sağımını başlattık.Zaten fazla klalabalıkla bal süzülmüyor.En ideali 3 kişilik ekiplerde.Pazartesi iki kişiye düştük,ögleden sonra üç takviye geldi ama acayip oldu bu sağım.Bol resimler var ama haşatım baştan sona eve dönünce yayınlarım.Balık baştan kokmuştıu zaten doktora saf diyordum ama bu safdegil heralde, F1 hain doktor.Sen gez benim gibi sende tırmala bu tatil elbet bitecek::))))

Not.Sağımın daha yarısını bitiremedik,bereket bal geliyor yoksa arılaroyacak bizi.

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ali abi hasatınız bereketli olsun ve kolay gelsin.
Ana arılar süper görünüyor hayırlı olsun.

Bütün arıcı dostlara Selamlar.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Sağolasın Mehmet'ciğim.Sen unu eleyip elegi duvara astın inşallah bizde hasatlara devam edecegiz gibi.Pınarhis'ara gelmeden ,Gebzeye iki gün güzel yağmur yağdı.Pürene bu yağmur ilaç oldu ilaç.