9.08.2008

EREĞLİ GEZİSİ VE TV PROGRAMI

Cuma akşamı karadeniz Ereğli'yi gezdikten sonra Zonguldak'dayız.Proğram ve tv Zonguldakta oldugu sonradan haber veriliyor.Benim malzemeler gene sorun çıkardı.Ne sidi nede flaş diskteki filimler açılmadı.beşinci bilgisayar açabildi bu seferde filimleri bizim resim yükledigimiz gibi yükleyip başka yerlere aktararak yayına veriyorlar.Sadece larvaların tranferini gösterebildik,birde yayın arasında gidip arı birleştirmeyi monte ettirdim hepsi bu.Bunada şükür demekten başka bir şey gelmiyor elimden.Elinizde bir sürü bilgi var süre kısıtlı birde sorunlar çıkarsa süper oluyor::)))Biz doktorun süreye dalarız derken doktor bana daldı.Bir arı iğnesini bıraksak bir saatte çıkaracak.
Güzel bir program oldu.Keneyle alakalı Muhteşem abinin getirdigi filim çok iyiydi.Selahattin abi zaten tanıyanlar bilir,herşeye hazır cevaptır.Program sunuculuğuda onun için sırdan bir şey,biz ekrana baktıgımızda sorunlar çıktı.Önümüzdeki ekran bile geriden görüntü gösteriyor.Konuşurken siz ilerdesiniz yani. Cuma gününe dönüyoruz.Başkanımızın ofisindeyiz.Murat Çakıra misafirler geldi yazdı.Ama elindeki kalemle degil msn den.
Sonra meşur pide varmış kendisi 3 adet söyleyip bizi seyrettirdi::)))
Ofiste başka bir şey daha ilgimizxi çekti,eşekarılarının yuvasından gelen parça.Saydım tam 9 kat gelin pastası gibi duruyor.Her katı ayrı bu cins iymiş aslında hemde kalburcu.
Doktor buna hasta oldu,görende diyecekki sanki şortla kovana bakan birinin işine yarayacak bir körük degil aslında.Ayyrıcada sağına soluna bakıp bu yapılır,hatta ben yaparım dedi.Bu gözlükle kromozon saymaya benzemez,bu arada büyüteçmi mikroskopmu ne almış haberimiz yok.Kromozon saymaya başlamış,Allahım sen bana akıl ver.
Buda doktorumuzun ilgisini çeken yerlerden biri.Burası meşur Osmanlı çileklerinin reçele dönüştürüldügü Azim reçellerinin eski yeri.Şimdi iseotel olmuş,doktor sahiplerini arıyor babaannesinden akrabaları olma ihtimali varmış,iyi bak bakalım.
Ergli sahili şahane bir yer,zaten yorgunuz.Sahil 1800 metre ,bir gittik birde geldik hızımızı alamadık. Buaradada Şenol aradı diyorki mahalle karıları gibi gezin bakalım.Sen neredesin diye sordum hanımının köyüne gitmiş.::))Hiç gezmez?
Resmin ortsında demirçelik fabrikası var.Şehrin önemli gelir getiren ve işçi barındıran yerlerinden .
Bizi gittigimizde Haydar Çelik karşıladı terminalde,Haydarla konuşurken Selahattin abi gelmişti.Haydarda akşama kadar bizle dolaştı.
Yürüdügümüz yerin altları barakaymış.Sandalları görüyorsunuz sağ tarafımızda .Her sandalın barakası yürüdügümüz yerin altında.Güzel düşünülmüş.



Dün doktoru aradım telefon kapalıydı.Akşam o aradı abi yeni kalktım diyordu.Geri dönüşümüzü yazmadım gece saat 5 te Gebze'deydik.Ben iki saat yatıp işe gittim,akşam haber yapayım dedim zor duruyorum koltukta bir uzanayım dedim yandaki çekyataga anaaa sabah olmuş ben şimdide Trakyaya gidiyorum.

Selahatin abiyle o kadar muhabbetler olduki sormayın.Zamanında oda çok tırmalamış bir şeyler öğrene bilmek için.Şimdimi diyor ve gülüyor.Adamlara ders verir olduk ama hocam filan blogda şöyle yazıyor,filan forumda şöyle yazıyor diyormuş yaramaz öğrencileri.

Sonrada geldigimiz yerin çok iyi oldugu ve bir kaç seneye kadarda herkeste nasıl televizyon varsa bilgisayarda olacak dedi.Bir kaç yıl öncesi anaarı üretim yazılarını okurken acayip gizemli gelirdi,şimdi sıra genetik ıslah konuşmalarına geldigine göre,bu kış genetik ıslahı bitiririz merak etmeyin.Ben genetik ıslahı başlattım herkese hayırlı olsun.Bazıları olmaz desede bu iş olacak::))


NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

2 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Üç pideyi kendi sanki Selahattin abi yedi demi sen değil dur hele haber yapacam ayrıca adamcağız ya niye demedin bu herif çok yer diye battım be dedi kulağıma.

ALİ TÜRK dedi ki...

Kulagını ben gösterecem millete hemde küpeli olarak::))

Yerinde rahatdur entellere gıcıgım zaten. Hıncımı senden almayayım.