29.11.2008

BU GÜN NELER YAPMADIK Kİ::))

Sabah 11 de kalktım tabiki sabahsa.Muhteşem abiyi birine şikayet etmiştim ihtiyar yatıyor diye,oda hemen iletmiş.::))Telefon geldi yat yat sonra ben ihtiyarım öylemi ?.:::(((Abi kem küm evdeyim filan.Derken dediki benim arılar polen çekiyor abi burdada polen çekiyordu ve iki gün önce 20 derece olan hava birden 7-8 dereceye düştü.Dün arılar hiç çıkmadı.Bir baktımki bu gün gene polen çekiyorlar.Hemen içlerini açıp bir göz attım,durumlarında gözle görünür bir degişiklik var.Arı mevcudu bayağı artmış.Birde petegin alt tarafında salkım oluşturmuşlar zannedersen petekleri zemine doğru örüyorlar.Karakovanın işlerini hallettikten sonra Cemil ustanın dükkana gittim.
Ana oda ne doktorum yardıma gelmiş.İşler güçler bittiya,şimdi soruyor ne yapabilirim diye.Allahım sen bana sabırlar ver.Daha sonra bitirdigim kapakları hacı abinin bahçedeki yere naklettik.
Hacı abi diyorki bu eriklerden benim haberim yoktu.Senin haberin yok ama dünyanın haberi oldu::))
Sonra biri eriklere saldırdı,siz farkedemiyorsunuz hacı abide aman eriklerimi bırak diye doktoru oradan uzaklaştırmaya çalışıyor.
Canım Muhteşem abim be,ben hep derim zaten doktorun hası diye.Beni sevindirdi gene.Aynı bayramlıkları alınan çocuklar gibi hissettim kendimi.Bir çift ayakkabı ve yagmur ve soğuk geçirmeyen bir iş elbisesi hediye etti.Abim benim sana kimler kazma dermiş ha bana bir göster::))))
Ayrıca da genç ve dilikanlı doktor abim::))




29/11/2008 gününden balkondaki kütük soyetesinin son hali.Hava 15 derece civarıydı ve polen geliyordu.
Not:Bir aşağıdaki yazı asıl kaynagı nedir bilmiyorum ama çok güzel.Denemeyi kim yaptı onun kaynagını bir irdelemeli.

4 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Demek bana birileri kazma demiş ha onu diyenin dilini eşek arısı soksun diyecem allah korusun öldürücüdür demiyecem (ama genede sokarsa aklınızda olsun ağzınızda bir buz tanesi emerek hastaneye koşun..)Peki neresini soksun be töbe töbe o bilir sokacağı yeri neyse:))

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bende aynen katılıyorum dileklerine,hemde kışın ortasında soksun eşek arısı::))

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Ya bu kadar plaşkacılık bizim berberde bile yok sen bu uyu birilerindenmi aldın bir giysiye bu derece iltifat çok gibi doktorun yediği bir kaç eriği bile çok görmebırakında yesin şaka bir yana motor kullanmada tam istenilen giysi hayırlısı le giy arılarını üşümeden bakta gel gayri

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi berberle beni karıştırma,berber ne görürse istiyor bizde öyle degil.Motor kullananların giyindiği elbiseler bazı motorlardan pahalı.Bizimki gariban işi işte.

Bu mevsimde dalından can eriğini kim bulmuş be,öyle basitmi can eriği yemek.Hemen bahçeden doktoru çıkardı zaten hacı::))