27.01.2011

ARICI ADAYIMIZ , BAHARDA İKİ KOLONİYLE BAŞLIYOR


Uzun zamandır İlhami abi derdi, seni Gebze Cumhuriyet başsavcımıza bahsettim seni görüp tanışmak istiyor. Bu gün İlhami abim müsaitsen öğleden önce gidebiliriz dedi, kendisi savcı beyle görüşüp randevu almış.
Hemen izin alıp randevu için adliyeye gidildi.
Savcımızın kalemine uğrayıp geldigimizi ilettik. biz 15 dakika filan bekledik gidip gelenler oluyor 15 dakkada 3 posta ziyaretçi gitti.
Sıra bize geldi içeri alındık. İçimden diyorum kısa bir ziyaret hoş beş edip kalkarız.
Gebze Cumhuriyet başsavcısı Sayın İbrahim Bağcı geçmişte arıcılık yapmış birisi gibi, genel konuları tamamen biliyor.
Konu konuyu açtı derken zaman akıp gidiyor, içimden de diyorum yav kalksak fazla olduk filan derken, İbrahim bey saate bakıp yemek vakti gelmiş benimle yemek yermisiniz dedi.
Zahmet olmasın filan derken yemek listesini verip yemek seçin dedi, birde yemekte sohbet edildi.
Zaten ben baştan söylemiştim arıcıların muhabbeti bitmez diye, aynen öyle oldu.
İbrahim bey baharda iki koloni arı alacagım, bedelini ödemeden almam dedi.
Siz bilirsiniz.
Hadi hayırlısı diyorum, arıcılık öyle bir dal ki bir çok meslekten insan bulunuyor, birde savcımız oldu inşallah.
2 saat nasıl geçti kimse anlayamadı ve vedalaşıp ayrıldık.
Çagımızın en büyük sorunlarından birisi stres, stres atmak içinde arı ve arıcılıktan daha sürekli ve zevkli bir iş varmı? ::))

2 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Ali abi arıcılık çok zevkli bir uğraş bir hobi. Bu nedenle her meslekden her eğitim düzeyinden insan bu işle ama ticari amaçlı ama hobi olarak uğraşıyor. Sanal dünya arıcıları birbirleriyle buluşturuyor tanıştırıyor. Savcı beyede hoş geldiniz aramıza diyorum.

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi arıcılıgın sonu yok, her geçen gün ilerlenen bir iş. Hekes arıcı olur, aynı şöför gibi, zamanla şöförlüğün gelişir, ehliyet alıp araba kullanmayanların durumuyla arıyla az ugraşanıın bir farkı yok.
İnşallah savcı beyde en azından hafta sonraları stres atacagı bir ugraşı olacak.
Hakim olan Zaim abide arı istiyordu, yeride güzel gidip görmüştüm, bizim açımızdanda iyi olacak.
Her şeyin hayırlısı.
Sağlıcakla kal.