5.10.2012

BEYKOZ AKBABA KÖYÜ KESTANE BALI FESTİVALİ

Geleneksel olarak düzenlenen Beykoz Akbaba köyü bal festivali, bu yıl 6 Ekim 2012 cumartesi günü yapılacaktır.
Tüm arıcılar ve bal severler festivale davetlidir.
Ben ve arkadaşlarım yarın inşallah festivalde olacağız.


Bu yıl çok ilginç bir gelişme var, geçtiğimiz yıllar bazı arıcılık firmaları, cüzü paralara sponsorluk yapıyorlarmış. Bunu Öğrenen Dr.Muhteşem Turunç, nam olsun kar olmasın diye, festivale sponsor oldu, Allah utandırmasın.
Muhteşem abimiz sponsor, işin garip tarafı sırf kıllık olsun diye, bu işe girişti, bir şey alıp sattığı yok biline.
Olan bana oldu, yapmış olduğumuz planda ben sunum olarak, festival alanında, herkesin önünde, suni tohumlama yapacaktım. Görüntüyü dijital mikroskoptan ekrana aktarıp herkese izletecektim, ne demişler parayı veren düdüğü çalarmış. Benim sponsor olduğum yerde sana hava attırmam, bu işi yapamazsın dedi ve bizim iş yattı.Aslında günler öncesinden ana arıyı kafeslemişim, saf erkeklerim hazır, ne diyelim kader utansın derler ama, ben kalfam utansın diyorum::((
Bende başka bir sürprizle orada bulunacağım, kapı kapanırsa baca var::))




Hiç yorum yok: