10.03.2017

BEL FITIĞI, BEL AĞRISI İÇİN MASAJ KARIŞIMI

 Bel tutulması bel ağrısı için basit bir karışım.
Bu karışımı bir tanıdığım anlatmıştı bizde tanıdıklarımıza verdik sonuçlar şaşırtıcı. Bir kaç tanesini yazayım.
Birisine tarif veriyordum Rahmetli babam tarifi dinledi dediki bizim oralarda olmaz bana kafurun al köyde dursun dedi. Bende kafurun alıp verdim. Babam memlekete gitti. Bir komşumuzun beli tutuluyor emekleye emekleye tuvalete gidip gelmekte. Bizim oralarda tuvaletler evlerden biraz uzak olur. Babam olayı görüyor derdin nedir diyor ki belimden dolayı ayağa kalkamıyorum. Babam sizde ispirto var mı var, hemen gidip evden kafurunu alıp geliyor aspirinde bulmuşlar anında karışımı hazırlıyor bele masaj yapmışlar, hastanın ayağa kalkması yarım saat sürmemiş. Daha sonra memlekete gittiğimde komşum bana sarılıp defalarca senden Allah razı olsun tuvalete gidemiyordum ağladım dedi.

Bu karışımı doktor arkadaşım görmüştü ve sitem etmişti. Biz 6 yıl boşuna okuduk filan :)
Aradan bir kaç ay geçti doktor arkadaşım bana dediki, kafurunu bir araştırmak lazım. Kendisine hayırdır dediğimde dediki, bir yakının belinden yatağa düştü, iğne ilaç geçmedi bu karışımı hazırlayıp kullandık, kısa sürede ağrı kalmadı ve hasta ayağa kalktı.

Gene kendi arkadaşlarımdan bir abim hasta yatıyor diye haber aldım telefon ettim neyin var, dediki belimde bir ağrı var ayağa kalkamıyorum. Hemen gidip malzemeleri aldım ve ziyaretine gittim. Gittiğimde oğlu yerde acayip emekleme yapıyordu bu ne yapıyor dediğimde dediki tuvalete giderken böyle gidiyorum oda o hareketleri oyun zannetti :(
Bizim abi karışımla ertesi gün kalktı. Bu hadise geçmiş yanınlarımda vardır.

Bana bu karışımı veren kişi ise belinden gitmedik belci bırakmamış. Birisine gidiyorum belin birbirine girmiş diye beni gerdirip açıyorlar öbürüne gidiyorum belin ayrılmış sıkıştırıyorlar, birisi öyle olmaz alabalık saralım dedi balık sardılar, ev leş gibi koktu çocuklar yanıma gelmedi ve en son ameliyat olmaya karar verdik.
Korkuyorum ve düşünceli bir şekilde beni gören bir kadın neyin var diye soruyor. Bende durumu anlattım dediki şu karışımı yap kullan.
Hemen malzemeleri aldım ve uyguladık. Belimde ağrı kalmadı, üç dört ayda bir ağrırsa yeniden sürüp masaj yaptırıyorum ve sorunum kalmadı demişti.
Aradan 20 yıl geçti arkadaşım hala ameliyat olmadı.
Son zamanlarda bir kaç kişiye verdim gene olumlu haberler gelince bunu faceden paylaştım bir baktım bayağı bir ilgi var. Facede aradığını bulamıyorsun ama buradan yayın yaptığımda arayanlar mutlaka bulacaktır diye yayın yapmaya karar verdim.
 Kafur, böyle paketlerde satılıyor bir pakette 8 tablet var. Büyük alımlar yapanlar kilo ve daha üzeri alabiliyor:
 Karışım 70 ml mavi ispirto, (eczacılar genelde bu karışımı alkol ile yapıyorlar) mavi ispirto daha etkili demişti. Yani karışım mavi ispirto ile yapılacak. İçine 4 tane kafur atılacak pakette 8 kafur tableti var, fazl atarsanız deriyi tahriş eder, 4 taneden fazla koymayın. 10 Tablette aspirin ispirtonun içine atılıyor. İspirto içinde kafur ve aspirin eridikten sonra karışımla bele masaj yapılacak. Bel bölgesi masaj yapıldıktan sonra fön makinası veya beli yakmayacak derecede ısıtılmış ütü ile ısıtılıp sıcak tutulacak.
 Bu karışım günümüzde 20 liraya hazırlanmakta. Kesinlikle içilmeyecek, birisine tarifi verdim yanımdan ayrılırken ne kadar içilecek diye sordu.
Mavi ispirto ve kafurunu aktarlardan alabilirsini.
 Kafur bir ağaçtan elde ediliyor ayrıca kafur nelere iyi geliyor okuyun.
Bir tanıdığım 70 ml ispirtoya bir paket kafuru komple karıştırmış derilerini dökmüştü. Bir paket kafurun yarısı konulacak.
Bu karışımı verdiğim bazı kişiler, bana hiç faydası olmadı diyenlerde var.

5 yorum:

nejat çelenk dedi ki...

Verdiğiniz tarif ve oranları bizde kullanırız Ali bey, tedavisi sadece bel için değil, ancak oranları iyi ayarlanmadığında deride tahriş ve döküntü yapmasının dışında yan etkisi yok, kesinlikle haricen kullanılmalı ve göze de kaçmamasına dikkat edilmeli.
Tarif ve bilgilendirme için teşekkürler.

ARİF ERKUŞ dedi ki...

allah cc razı olsun!

UĞUR GÖK dedi ki...

S.a.tarifi görünce üzüldüm Abi.2 ay önce bel fıtığm patladı acil ameliyat oldum.ameliyat sonrası çok zor o yüzden böyle tedavileri değerlendirme k lazım.Sağlicakla kalin

muhteşem turunç dedi ki...

Ariciligi bırakıp Kocakari ilaci işine başlıyorsun anlasilan. Yaw bu tür maddeler iyi bir şey olsa adı Kocakarı ilacı olmazdı :)))

Ali Türk dedi ki...

Nejat bey karışımdan bir sürü fayda gören oldu, basit bir şey, herkes karışımı temin edip yapabilir.
Aşırı kafur kullanımı böbrek taşı yapar diyorlar, haricen çok kullanmamak lazım.


Arif bey Allah cümlemizden razı olsun.

Uğur bu tarif en az 6-7 sene öncesi blokta paylaşıldı ama ayrı haber yapmamıştım. Bir çok kişide kullandı bana fayda vermedi demiştir.

Sayın hocam ne yapalım kış günü arılarla uğraşmak olmaz. Bu tür şeyleri karı koca ilacı diyen sonrada uygulayıp, bukafurunu bir araştımak lazım diyen, tıkkı sana benziyordu :)


Sağlıcakla kal.