23.06.2008

YENİ BLOGUMUZ BİRDE YENİ ARICILIK FORUMUMUZ OLDU

herkese yeniden hayırlı olsun diyeyim.


NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

13 yorum:

yalovalı arıcı dedi ki...

ali abim yeni bloğumuz eskisi gibi arıcı kardeşlerimize faydalı bir şekilde hizmet vereceğine inanıyor ve tüm arıcılarımıza hayırlı olmasını diliyorum.

durmak yok yola devam :)...

mahmudiyearicilik dedi ki...

hayırlı olsun SELAMLAR

acemiarıcı dedi ki...

Ali Abi yeni bloğunuz hayırlı olsun. Eskisi arşiv niteliğindeydi İyi ki silmediniz. İleriki günlerde konularına göre linkler bir araya toplanırsa Türkiyenin en iyi kaynak sitesi olacak. Durmak yok yola devam.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

ali kardeşim sana kota falanda dayanmıyor hapsini aşıp geçiyorsun. ve bizleride aydınlattığın içinde teşekkürler Allah razı olsun.
Bak kazma arıcı dedin alındım ona göre::))))

ALİ TÜRK dedi ki...

Abi hepinize teşekürler ediyorum.Yav niye alınıyorsunuz.Alınmayın hepsi geçer::)))

Hüseyin ALTINTAŞ dedi ki...

Selamün aleyküm
yeni bloğun hayırlı olsun
Bencede yeniler gelişmeye açık olur
Allah'a emanet ol
Kal sağlıcakla

Kenan GİŞAN dedi ki...

Sayın Ali TÜRK
Yeni blogun hayırlı olsun.
Yeni blogda haberleri konularına göre etiketlersen daha iyi olacağı düşüncesindeyim.

Emrah KARADENİZ dedi ki...

Ali abi yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun herkese,ben kendi bloğumdan çok senin bloğu ziyaret ediyorum.Çok şey öğrendim ve öğrenmekteyim her şey için sagol.

ALİ TÜRK dedi ki...

Emre sakladığımız bir şey yok,çogu şeyi bende yeni öğreniyorum.Ama en iyi özelliklerimde biri çabuk öğrenip,bunu başkasına öğretmek.Ben yaklaşık 45 yaşındayım,evimizden arı hiç eksik olmadı.Ama son iki sene acayip bilgi birikimi ve gözlemlerim oldu.Hep arımız vardı ama işi bilmeden yıllar gelip geçti.

Hala yılların arıcısıyım diyen çok.Ama bakıyorsun herkes yerinde sayıyor.Ben şunu bilmiyorum demek kimseyi küçültmez.Ben şu hatayı yaptım demek başkalarının o hataya düşmemesini engeller.


Birde ben arıcıyım,bir sürü blok var.Biz arkadaşlarımızla bazı şeyleri konuşuruz.Resim paylaşmak,bilgi aktarımı degildir.Sende bir şey varsa o resimler haber olur.Bir sürü blokta önemli ne kadar haber var bu gözle bak.

Biz birde yaptıgımız işleri,başkaları biliyor sanıyoruz.Bir ara karakovanı oluşturmak için 7-8 kovandan arı toparladım.Yanlızım,ne körük yanımda nede fıs fıs suyum var.Koşup uzaktan aldım.Bizim doktor sordu suyu ne yapıyorsun diye arıları sakinleştiriyorum dedim.Devamlı kulladığımız bir şey ama,herkeste biliyor sanıyoruz.

Şimdi doktorum derki,yav su püskürtmek ne kadar büyük bir şeymiş.Arıları inekler gibi gütmeye başladım diyor.

Çok ilkleri başardım arıcılıkta.Tabi çok kişilerinde duasını aldıgımı biliyorum.

Tabi kırıp döktüklerimde vardır,fakat kırıp döktüklerimde genede haklılık payım yüksektir.

kadıoğlu dedi ki...

abi hayırlı uğurlu olsun bilgi ve becerilerini bizlerle paylaşacağın sayfan allah yardımcın olsun.

Hayati İnal dedi ki...

Yeni web siten çalışmalarının bereketini yansıtsın.Türkiyemizin ve Türki Cumhuriyetlerinin arıcılarına bilgi sunsun.Başarılı çalışmalarının devamını dilerim.

TUNCAY HADİSE dedi ki...

Ali Abi,
Yeni siten hayırlı olsun.Seni izlemeye devam ediyoruz.
Saygılar.

Kenbiloğlu dedi ki...

Sayın Bakanım,

yeni siten hayırlı olsun, güzel ve öğretici haberlerini artık buradan takip edeceğiz inşallah

selamlar