24.12.2008

ANAARI KUTULARI İÇİN MALZEMELER GELDİ

Geçtiğimiz pazar günü aldığımız anaarı kutusu malzemeleri geldi.Saim kardeşim sağ olsun,malzemeyi getirmekle kalmayıp,birde taşıyıp malzeme böyle istif edilir diye bizi bilgilendirdi.
Bir çok kişi aldığımız malzemeye göz koydu,ne var aldığım 200 kg tahta,40 kg da kapaklar için kontra.kimisi göz hakkı,kimisi bunun zekatı yokmu dedi.Hatta ismi önemli degil, zekatını ne yapacan diyen biri, ayrıca aynı şahsiyet zekat mallarını yerine ulaştırmak için gönüllü oldu::))
Neyse bu kadar işten sonra Saim abiye gelen malzemeler işte bu şekle dönüşecek dedim.Yaptığı işe fazla bile bilgi verdim sayılır.Genede kendisinden Allah razı olsun,bakarsın gene işimiz düşer fazlada bazı şeyleri açık etmemek lazım::))
Sonrasında saim abi evine ben işyerime gittim.Bu arada geçtiğimiz cumartesiden beri havalar soğuktu ,bu gün ara ara kar yağışı oldu.

7 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Saim abi bir bakış çok şey anlatır derler ya valla sende öyle bakmışsın haklısın düşüncelerinde:))

SAİM AHMET GÜREL dedi ki...

Sevgili Ali abi,
Bizlerde bu arı sevgisi ve arkadaşlik olduğu müddetce ben daha çok Gebze'ye gelirim. Sende Beykoz'a çok gelir gidersin. Yalnız ben Gebze'ye tek gelirsem sorun çıkartmamda, komple kafile gelirsek kabak tatlısıylada kurtulamazsın, haberin olsun.Muhteşem Abi haksızsızmıyım?

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi,saim abinin bakışında ne varki.Millet o anaarı kutusunu görmeye bir kamyon kereste boşaltacak.


Saim abi nasıl gelirsen gel,ben Türkiyeye yetiyorum,sizemi yetmeyecem ki? ::))

Allah herkesin kalbine göre versin İnşallah.

melisettas dedi ki...

happy new year 2009

ALİ TÜRK dedi ki...

Melisettas,sizinde yeni yılınız kutlu olsun.

Nice mutlu noellere.Canım benim.

chaniabee !!!! dedi ki...

many good wishes and a Happy New Year my friend!

ALİ TÜRK dedi ki...

Chanibe;
thanks my friend happy new year to you.
Nice mutlu yıllara canlarım benim::))