24.02.2010

23 ŞUBAT 2010 GEBZE BAL ÜRETİCİLERİ BİRLİĞİ OLAĞAN KURULU

İl tarımdan gelen, tarım ve köy işleri bakanlıgı temsilcisi Sever hanım ve Gebze Bal üreticileri Birlik başkanımız Kadir Gürkan. Üyelrin toparlanmasını beklerken sohbet ediyorlardı. Kadir bey aynı zamanda ilgenel meclis üyemiz. Bir çok işi arasında bu işleride götürmekte. Kendisinin muhasebeci olması bir çok şeye hakim, gece yarılarına kadar mesayi yapıp bu günkü evrak işlerini yaptı. Ben bir akşam yardıma gidebildim, bu aradada aradan sıyrıldım başıma büyük iş açacaklardı, benden birlik başkanımı olur, tabiki olmazdı.
Çogunluk sağlandıktan sonra genel kurul başladı. Sever hanım başkanlıgındaki genel kurulumuzun divan başkanı ise Ersan Çınar bey yönetti.
Tek listeyle seçime gidildi ve oybirliği ile eski yönetimin devam etmesi kararlaştırıldı.
100 lira olan aidatımız 50 liraya düşürüldü, arıcılarımızın durumu iyi degil. Kimsede arı kalmaış birde gel şu aidatını öde dedinmi çok kötü oluyor. Zaten herhangi bir yatırım yapılacaksa o zaman gerekli katılım herkesten istenecektir.Şu an birliğmizin 29 üyesi var.
29 kişi içinde 5 kişi filan arıcılığı tam yapmaya çalışıyor, bir çok üyemizin arısı kalmamış gibi bir şey. Arı kayıpları oldugunda ben sinir oluyorum ve nasıl başarıyorsunuz diye sormadanda edemedim. Bir çok üyemizle seçimden seçime görüşüyoruz. Taze hacıda yeni üyelerimizden birisi.

5 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Abi hayırlısı olsun Allah arıcıları senin birlik başkanlığından korumuş..

ALİ TÜRK dedi ki...

Bu arıcı milleti demekki Allahın sevdiği kullarmış::)))

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali bey,hayırlı olsun.Hiç olmazsa taze hacı yönetime gireydi.Anlamadığım birşey var bazı başkanlar gulka düşmüş tavuklar gibi, birlik başkanlıklarından ayrılası gelmiyor.Saglıcakla kalın.

ARICI MESUT dedi ki...

Abi genel kurul yazını geç farkettim yıllık aidatı 100 tl den 50 tl ye nasıl düşürdünüz. Kanunda yıllık aidat asgari ücretin brütünün %10 nun altında olamaz diyor.

ALİ TÜRK dedi ki...

Mesut o senin bahsettiğin birliğin giriş aidatı. İlk olarak alınan aidatın miktarı vardır. Sonraki yıllık aidatlarını birlik üyeleri belirleyip karar alabilirler. Bizde birliğe giriş aidatı 100 liradır.