3.03.2021

ARICILIĞIMIZIN EN BÜYÜK KAMBURLARI...

 Arıcılıkta otorite duayen...

Bunun açılımı bom boş mu olmalıydı.

Islah çalışman var mı? Yok.

Ülkenin arılarının gen bankasını oluşturdun mu ? Yok.

Uluslar arası makalelerin varmı aşırılmamış yok...

Arıcılıkta nerede bir etkinlik varsa baş köşeye kurul ve bu işin duayeni benim de yeterli...

Arıcılıkta bize hesap soranlar, bilimcilerine yağ çekti kimse bilimcisine hesap sormadı.

Sonuç ömür bitti yaptıkların ile baş başasın.

Arıcılık camiası en büyük kamburundan kurtuldu, geçmiş olsun.

(Ömrüm olursa senden kurtulduğumu yazacağım demiştim, yazdım...)

Yazık yıllarca bir sürü bilimcinin de önünü kesti...


3 yorum:

rizelikangal dedi ki...

29 yıllık teknik öğretmenim arıcılık ailemde yıllarca yapilmış son 30 yıldir dedem rahmetlik olduktan sonra amca oğlundan başka kimse yapmamadi. oda tek tük kovan baktı. pandemiden sonra allerjime rağmen gözümu kararttım ve ariciliğa başlamaya karar verdim. birsenedir bilgi topluyorum. neyazikki sizin dediğimiz gibi çokkonuşan var ama bilimsel veri " kendilerine ait" yok. ülke olarak bu konudada sinifta kaldık.

rizelikangal dedi ki...

uzun metin yazdim sıkmamışımdır umarim . incelediğim yazıli ve görsel kaynaklar içinde muteber kabul etiğim bilgi paylaşanlar içinde birkaç kişiden birisiniz. faliyetlerinizi takdirle izliyorum. kendinizi nasil mantik çerçevesine siğdirarak geliştirdiğinizi görmek müthis derecede saygiyi hak ediyor.Allah size sabir ve güç versin ki kendini bilim adami yada duayyen sanan kisilere örnek olasıniz. saygi ve hürmetle iyigünler.

mstf dedi ki...

Herşeyin hayırlısı . Bakalım bundan sonra ne olacak. Ben geçmişi bilmem ama kin bu kadar olmasaydı iyidi