12.03.2021

BAHAR GELDİ, ÇİÇEKLERDEN HABER VAR...

Gebzede pürenler 15 gün önceden açmaya başlamıştı.

Hasan dağından gelen salep yumrusunu sonbaharda ekmiştim erkenden yeşerdi.
Avcı olacak enikler nasıl belli olur :)
Ben aşı yapıyorum enikler tüfeğe sarılmış yatıyorlar...
Bir sene boyunca gelişmeyen biberi son baharda saksıya aldım. Şimdi çiçekte ve biber vermeye başladı felaket acısı var...
Milastan söktüğüm çirişleri Gebzeye ekmiştim. Sezon içinde kayboldular kurudu zannettim yumrularından yeniiden yeşerdi, bakalım çiçek verecekmi üzerine kar yağmıştı milasta belkide karı hiç görmemiştir.

Çin den 10 bin aden çanak aldım sipariş veriyorsun oturduğun yerde 15 günde teslim ediliyor...


Leptopsuz olmuyordu blok yayını cepten çok zor ben klavyede bile bir sürü hata yaparım, birde ipon 7 de yazmak acayip zordu. Yeniden blok yayınına başlıyoruz inşallah.
 

Hiç yorum yok: