26.09.2008

BAL ERİTME ALETİMİZ YADA KABIMIZ GELDİ

Ali Şekerli tarafından hediye gönderilen, 45 derecede bal eriten kab.
Bu şekliyle geldi kabımız.Her işi ehline yaptırmak gibisi yok.Bir başkası bu işi ne kadar güzel yapabilirki.Dört dörtlük işçilik var be.Ali abi sağolasın,biraz yüzsüzlük etim ama::::)))
Geçen sene bu alet beyaz kovanda yayınlanmıştı.Daha sonra Ali abi kendi sitesinde yayınladı.Hepte kafamdaydı bir görsem yaparım falan diye.Ali abi resimleri yaynlamışya birden dedim bir yorum atayım,akşamada derim abi bundan banada bir tane yaparmısın diye::))
Isı kontrollü bal eritme kabı.



Yorumu attım dedimki bu aleti ben başka türlü edinmeyi düşünüyorum,yorum gitti.



Ali abide yorum atmış,benim niyetimden haberi yok ya.Diyorki doktoramı yaptıracan.::))



Bu esnadada doktorla telefonda görüşüyorum dedimki Ali abiden akşama bal eritme yapmasını isteyecem.Yorum attım dur yoruma bir bakayım dedi,başladı çok iyi ya diyor kıkır kıkır gülüyor.



Telefonda diyorum ki gülünecek ne var,Ali Şekerli de doktoramı yaptıracan diye yorum atmış ona gülüyom dedi::))



Peşindedende doktorum yorum atmıştı,iğne yapılacaksa yapalım ama bu herifin niyeti başka diye.O gün acayip gülmüştük.




Sağ olsun Ali Şekerli abim bal eritme kabını yapıp yolladılar.Kendisine ne kadar teşekür etsem azdır.Borcum ne kadar diye sorduğumda ise bakanıma bedava dedi.Bende ne yapayım,bir şeyler düşünüyorum.
Yanlız bir sorunum var.Kabın içindeki ızgara yok,çaresizlikten doktora söyledim dediki bana hiç yamanma.Biz başkaları gibi yapmayalım,gene doktor diyecek sağdan soldan resimlemişin diye,malzeme bu işte.
Bu gün bu seneki ramazan ayımızın 27. gecesi.Tüm islam aleminin kadir gecesini kutluyorum.Çok bonus yapmak isteyenler bu gece önemli::))Tabiki bu geceyi eda edebilirsek.

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi ve arıcılık bilgi paylaşım forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

10 yorum:

Κώστας Ελευθεριου dedi ki...

What this tank doing my friend , you prepare staff to make oyzo-raki?

ALİ TÜRK dedi ki...

Ya bu senin düşündügün gibi bir alet degil komşi.Bu bal eritme için bir fıçı.


Hemen koş rakı var

Mubarek gün ne rakısı::))

UĞUR KIRAN dedi ki...

İlahi ali abi,akşam akşam amma güldüm ya.Allahta seni güldürsün emi.Adamın senin ramazanından haberimi var!Tabi rakıyı soracak.Ama ilginç olan gördüğü her mavi bidonu rakıyla ilişkilendirmesi...

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

ya işte elinde bidon midon ortaya çıkarsan senide rakı imal ediyo sanırlar:)) Bu arada "Ali is big explorer on the turkish rakı" diyelim komşuya yemez ama sende bu tip varken:)))

Ballı Baba dedi ki...

Güle güle kullan. İçine ızgara benden, bir tüp bayisine git ordan bir küçük tüp ayağı al olsun bitsin, tüpçüyede selamımı söyle:))

Amatör dedi ki...

Ali abi önce kadir geceniz mubarek olsun.
Bal eritme kabın hayırlı olsun iyi günlerde güle güle kullan.

Büyükdereli Ayhan dedi ki...

Izgarayı ben göndereyim . Çok amaçlı İster bal eritmede kullan , ister piknik yapmada tercih senin.
Hayırlı günler.

ALİ TÜRK dedi ki...

Selahattin ve Ayhan abilerim ilginize çok teşekür ederim.Izgarayı doktordan koparamadıktan sonra işin zevki yok,maksat gıcıklık olsun.Görüyorsunuz üç kuruşluk şeyler için bile yardımcı olmuyor.

Neler yaptık,taa alamanyadan diplomalar italmiyim etmiştik ama genede yaranamadık.::))

Uğur zaten bir işimizde arıcıları eğlendirmek.Günlük gazete olduk.Millet okumadan edemiyor,hatta sevmeyenler beni daha çok okuyormuş::)))


Amatör kardeş sende saolasın.

At Edirne'den geldide şimdi nalını bekliyoruz işte::))

Hayati İnal dedi ki...

Güle güle kullan.Bizim balları stok yapma şansımız yok.Pazar iyi.Ama saf çiçek balı istiyorlar.Saf kekik balı istiyorlar.Saf portakal balı istiyorlar.Sizin arılarda böyle işlem yapan varsa balları ben pazarlarım.İyi günler.

İlhami Uyar dedi ki...

Hayırlı olsun,