7.01.2009

EĞİTİME ARA VERMEDEN DEVAM

Cuma günleri öğleden önce bilgisayar kursundayız.
Bu yaştan sonra ne anlarsınız kurstan diyebilirsiniz::))

Hocamız diğer gurupta bir kursiyerden bahsetti,ninemiz 73 yaşında ve çok dinç biriymiş.Kendisine aitte 300 şiri var, bunları bilgisayarda yazmak istiyor,dedim hayrına yazalım,demişki kendim yazacağım.Yani anlamanın ve öğrenmenin yaşı yok,beşikten mezara kadar hayat durmaksızın devam etmekte.
...................................................
....................................................
....................................................

DOKTORUMA TAVSİYELER::))
Son günlerin moda haberi invert şurup::))



Bizim invert şurup resmide orta malı gibi oldu, önüne gelen kullanıyor, fotocu Saddettin abi öyle bir resim çekmişki, mesleginin hakkını yememek lazım resim revaçta.İşin garibine bakın ki invert şurup resmimiz bile yokmuştu.Gelelim bizim doktor abimize.

Durup dururken neden böyle haber yaptı anlayamadım,ne güzel gül gibi geçinip gidiyorduk.Sanamı kaldı inver haberi yapıp ortalığı germek.Senin işin gücün yok bir sürüde araştırma yapıyorsun.Benim anlamadığım neden herkes üstüne vazife olmayan işlere kalkışır bir türlü ve hala anlayamadım gitti.
Ben iyi bir haberci oldugum için haber nasıl yapılır bir sor bana.Hele konu arıcılıkla ilgili olunca kesin sorman lazımdı.Burada koca arıbakanını es geçersen böyle sürün diyesim geliyor içimden ama yüzünü görüncede haline gülüyorum.Arıcılık haberi yapacaksan önemli püf noktalarını kaçırmadan aktaracaksın.
Resimdeki bulut nasıl ama...?Korkuluklarda bulutları sanki korkutmuş,bulutlar korksada uzaktan gülümsüyorlar::))) Önemli konu ve projelerin yoksa niye olmadık konuları gümdeme getirirsinki?. Bak yeni bir proje daha başlattım, arılar trafige kapalı yollara girerse ne olur.Bunu uzun uzun yazıp birde tartışmak lazım çünkü konu çok önemli bir projedir. Arılar trafik işaretlerinden anlarmı,anlamazmı,yasak olan yere girerlerse cezalardan gelen paraları kime verecegiz gibi.....Yaa Muhteşem abi bir sürü bilim adamı yatarken milletle niye uğraşırsınki::))))
Kaç gündür yağışlı havalar yerini güzel bir güne bıraktı.Herkes olmasada çoğu kişiler kendilerini çarşıya atmışlar.Arı haberleride karıştı,doktorum invert haber yapana kadar asit dükkanı açsaydık köşe olmuştuk.Bu aralar yogun asit talepleri başladı.İşi bilmemek çok kötü işte,ortamı germeden kış günü kek şiparişi toplasaydın,sana bir şey diyen olurmuydu bir sor bana.Bu millet alışmış keklenmeye milleti uyandırmak sanamı kaldı,bırak mışıl mışıl uyusunlar bazılarıda uyuyanlardan nemalansın.Hem bir şey demeyeceksin hemde bilmiş bilmiş köşende ahkam kessene.Ah doktorum ah.Daha emeklemesini bilmeyenleri dünya atletizim şampiyonasına sokarsan böyle olur, oh olsun sana.Bu elbise bu ülkeye çok büyük gelir demiştim sana.
Aaa bakın ne güzel organik bir resim.

5 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Türk genç ninemizi kutlamak lazım,o bu yaşta bukadar gayret ve azim içindeyse bizim ondan daha çok çalışmamız lazım.
İnvert şurup olayında bu güzel araştırmaların ve yorumların sonucunda güzel sonuçların çıkacağı malum,en iyi sonuçlar fikirlerin çarpışmasıyla ortaya çıkarmış,beni üzen nokta tartışmayı ve hitap şeklini bilmiyoruz gibime geliyor.Yabancı sitelerden takip ediyorum 30 tane yorum yapılmış kırıcı incitici birşey bulamazsınız,hep teşvik edici ,olumlu ve yapıcı fikirler,acaba bizde niye tersi oluyor.Herşeyin daha güzel,mükemmel insanlarımızın yararına olması dileklerimle.İşlerinizde başarı ve kolaylıklar dilerim.

ALİ TÜRK dedi ki...

İlhami abi bende merak ettim ninemizi ama sadece duydum kendisini göremedim.

İnvert şurup konusunda sorun yok abi işler yolunda.İnvertle ilgili en son yorum konuyla alakalı degil,bizim konumuz invert şurupla arıların beslenmesi, dışardan gelen yorum ise sadece invert şurupla bal yaptırmışlar ve araştırmanın sonucunda hmf yüksek çıkmış.Yani konuyla alakalı degil.

Abi dışardaki sitelerde fikirler heralde yavaş çarpışıyor onun için kırıcı olmuyordur.Bizde çarpışma hız sınırlarının üstüne çıkınca hasarda fazla oluyordur.

Birde hitap şekilleri yıllardır güzel yapılmış, sonuç sıfır.Şimdi o hitaplarda degişmeye başladı.Belki bu hitapları anlayaanlar çıkabilir.

Ama arıcılıkta belli bir kitle var eğitimcilerde dahil o kuşak gitmedikten sonra saçmalıklardan kurtulamayacağımızda gerçek bu benim kendi şahsi görüşüm.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Ali abi o gidecek dediğin kuşak içinde senle bende varmıyız:(

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi gitmeye herkes gidecekte, o bölüm konu arıcılığın gelişmesine takoz olanları içeriyor.

Zaten kimse dünyaya kazık çakmamış, önemli olan başkalarına faydalı olabilmek.

Bakıyorsun adam her şeyi biliyor gibi tekrar bakıyorsun hava civa, zaten kendi kendilerini onlar yaptıkları ve yapmadıkları icraatlarla ele veriyorlar.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

ali bey kardeşim ögrenmenin yaşı yok insan kendini hangi yaşta görürse o yaşta vücudu el verdiği kadar yaşar o ninede belki bizden genc yaşta görüyordur tebrikler şurup konusu siz biz arıcılara faydalı olmak üzere bilgi paylaşımı yapıyorsunuz çok ta faydalı oldunuz ama değişim zaman ister biz dededen öyle gördük böyle yapmak zaman ister kişilerin kavrama zamanı değişik takma kafaya yola devam doktorada selam kolaygelsin