18.11.2009

KARAKOVANDAN RAPOR VE İNVERT ŞURUPLA YÜKLEMEYE DEVAM

Resimlerin hepsi orjinal olarak yükleniyor. Niçin derseniz meraklıları olabilir, bazı internet tarayıcılarından resmin raporuna bakmak isteyenler olabilir. Yukardaki resmin ben özelliklerini tıkladıgımda bir sürü rapor verebilmekte. Tabi her tarayıcı bu detayları vermeyebilir. Şu an kullandıgım tarayıcı "opera tarayıcı"resimler konusunda çok iyi.
18 Kasım 2009

Bu gün 18 kasım 2009. Karakovanı görmeye gittim ve invert şuruplarını tam bitirememişlerdi, yeniden tatmamlayıp kapattım. Hala zehirlenme belirtileri yok. Bu gün üçüncü dalagı indirdiklerinide resimlemiş oldum.
Sarı resimlerde flaş patlıyor ve kızıl çıkıyor resimler.

Bu karakovanda toplam üç çıta arı yoktur. Bu kadar az bir arı kısa sürede neler yapmaya başladı. 6-7 çıtalık bir arıyıda nasip olursa seneye deneyecegim, hemde daha geç bir zaman diliminde. Bakalım kaç günde kovanı petek ötüp dolduracak. 18 kasımda çektiğim resimlerde iyice rahatladım, çünkü 14 kasımda bayagı bir duman verip görüntü almaya çalışmıştım, bu yeni kabul edilmiş anaarılı kovanlarda çok sakıncalıydı, zaten kafadan iki anaarı kaybı yaşadık, üçüncüyüde riske atmıştım. Son örülen petektede dün yumurta görünce iyice rahatladım, artık duman vermeden görüntü alacagım, birde şu ana kadarki sıkıştırma iyi degil alanı çok iyi daraltırsam gelişme de daha hızlanacak, sıkıştırmak için bir kalıp yapıp onu sürgülü halde çalıştırmam gerekiyor.

18 Kasım 2009
..........
15 kasım 2009


15 Kasım 2009
14 Kasım 2009





14 Kasım 2009
...........

13 kasım 2009






13 kasım 2009


10 Kasım 2009


9 Kasım 2009


8 Kasım 2009


7 Kasım 2009


5 Kasım 2009


4 Kasım 2009

2 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Sayın Bakanım.

Senin arılar hala yaşıyor mu ?
Nasıl oluyor da bir arıyı öldürmeyi beceremiyorsun anlamadım gitti :))

Muhteşem abi ile uzaylı ikili gibisiniz. Doktoruma balkon yakışmamış.Alarm zilleri çalıyor biline :)

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali bey,geçen yıl kütük kovanda invert şurupla,yaptığını bu sene karakovanda uygulaman arının gelişmesinin tesadüfü olmadıgının kanıtı olarak izliyoruz.Şurupluk güzel olmuş.Saglıcakla kalın.