22.03.2012

ARICILIK KURSU BİTTİ


Alemdağ da başlayan, zıraat mühendisi Kerim Yener tarafından düzenlenen, arıcılık kursu bu akşam sona erdi. Kursiyerler kurs bitimini bal yiyerek kutladılar.



Doyana kadar herkes balı götürdü, dayanamayıp birde ben daldım. Bizin iki yeni körükçü arıcılık belgesi aldı. Arıcılığı sankim beğe yapacak::)) Benim oğlan baba ben şimdi arıcı oldummu dedi, sen geçen hafta iki kaş arasından iğne yediğinde arıcı olmuştun zaten.



İstanbul'un değişik ilçelerinden bir sürü arıcı adayı var. İstanbul ise arı koyacak yer bakımında bayağı bir sıkıntılı. İnşallah her şey gönlünüzce olur.



Bu abimiz ben doğal bir bal yeme pozu vereceğim bunu çek dedi,inşallah pişman olmamıştır::))

Yarasın...



Dağılmadan toplu bir resim aldık.





Kurstan çıkıp bir şeyler içelim diyorduk. Bektaş arıcılık çayımız hazır buyurun sizi bekliyoruz deyince kırmayıp işyerlerine geçtik. Kuru kuruya çay nasıl gitti bilemezsiniz::((




Ülkemizde üretilen janter ekipmanları fiyatları herkesin alacağı seviyelere inmiş durumda.




Önceden bu ekipmanlar servetti, hesaplı bulunca kendimi tutamayıp bayağı bir stok yaptım::))

4 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Gez bakalım bahaneyi buldun ya...Sezon başlayınca dinleriz artık Enes şöyle yaptıda hacı böyle ettide diye:/(Yaw kıskandığım belli oldumuki:/(

ALİ TÜRK dedi ki...

Allah ne virirse hayırlısını virsin, ne diyem ki.
Muhteşem bey siz arıcılığı bırakmıyormuydunuz, bırakın başkalarının gezip tozmasını filan, cülüklerinize bakınız.
Sağlıcakla kal.

Mehmet Yüksel dedi ki...

Abi Enes in Arıcı belgesi hayırlı olsun,diğer yeni arıcılara da hayırlı olsun,bal tadanlara bahar teşviği gibi birşey olmuş :)
Hayırlı sezonlar,Selamlar.

ALİ TÜRK dedi ki...

Mehmet sağolasın, ben bile milleti bal yerken görünce dayanamayıp, bala yumulmuşum::))
Sanada hayırlı sezonlar,sağlıcakla kal.