14.03.2021

BU YILIN İLK DAMIZLIK ADAYLARI ÇANAKLARDA İNŞALLAH...

Bu yılın ilk damızlık adaylarını inşallah çanaklara attık bakalım...
Hadi bismillah...
Milas  veteriner fakültesi hocamız Ali Sorucu bu günkü çalışmalarımıza katıldı.
Ekip iş başında.
Hadi hayırlısı...
Salih çok haşin bakmış :)

Bazı arıcıları ziyaret ettik uzaktan...
Ramazan, yıllardır takipçimizmiş...

Hayretini uzun süre üzerinden atamadı, hatta eşini arayıp Ali Türk ile kahvaltıdayım dedi:)

İşten kaçmak yok:)
 
Erkeklerimiz yolda...

Yüz numaranın oğlu :)

98 Numara erkekleri

Bu yıl benim arı satışım bitmişti, Salih benim arılardan satabilirsin dedi. Bazı arı isteyenleri geri çevirmiştim inşallah 20-25 kovan yeniden satılacak. Nisan 15 gibi teslim edilecek. Bunlarda sonuçta benim arılarımdan.
Karabaşlar burada açmış.
Yabani lale.
Kiriş, şimdiye kadar hep çiriş diyordum :(


Yabani karahindiba.
Biraz karabaş otu söktüm Gebze'ye ekeyim civarımda yok.

Diyetteki adama yapılanlara bakın.
Burada bakım iyi yiyip içip yatıyoz :)
Salih beni bir an önce sepetle yoksa sen bilin :)


Hiç yorum yok: